PFA har udpeget Gitte Frandsen som ny kundetillidsmand

Som kundernes ambassadør i PFA får hun som opgave at se PFA’s produkter og serviceydelser med kundernes briller. Og med mere næsten 30 års erfaring i pensions-og forsikringsbranchen er hun godt rustet til opgaven.

Gitte Frandsen kommer fra en stilling som klageansvarlig i PFA’s Rådgivning, og hun har i alt været i PFA i 18 år i forskellige stillinger, herunder 10 år som pensionsrådgiver.

I sin nye stilling i PFA skal Gitte Frandsen være kundernes talsmand og tage imod henvendelser fra kunder, der er utilfredse eller hvor en dialog med PFA er gået i hårdknude. Hun har med sit store kendskab til PFA’s forretning, organisation og kunder værktøjer til at løse den nye opgave, om hvilken hun selv siger:

”Jeg søger retfærdighed både udadtil og indadtil. Vi skal i PFA være lydhøre, imødekommende og ordentlige over for kunderne. Samtidig har kunderne også et ansvar for at tjekke, at deres ordning er som aftalt.”  

Gitte Frandsen tiltræder den 17. juni og erstatter den tidligere kundetillidsmand, Tove Larsen Pedersen, der er gået på pension.