PFA vinder pris for bedste digitale kundeløsninger

I går vandt PFA en pris for branchens bedste digitale kundeløsninger. Begrundelsen for prisen er blandt andet baseret på PFA’s hjemmeside, arbejdet med sociale medier, den personlige side Mit PFA og PFA’s innovationsevne. Prisen bliver uddelt af FinansWatch og analysevirksomheden Wilke.

I begrundelsen for prisen lyder det blandt andet:

”I panelundersøgelsen blandt kunderne får PFA Pension den næstbedste score for sin personlige ’min side’ og for sin innovationsevne. 20 pct. af PFA Pensions kunder mener, at selskabet er mere nytænkende end andre pensionsselskaber. Gennemsnittet for alle pensionsselskaberne er kun på 9 pct. PFA Pension får den tredjebedste score for sin hjemmeside i panelundersøgelsen.

I ekspertvurderingen får PFA Pension den bedste score for sit arbejde med sociale medier og for sin hjemmeside. PFA Pension får en score omkring middel for sin personlige ’min side’.”

I PFA er vi stolte af at vinde prisen, fordi vi hele tiden arbejder benhårdt på at skabe gode digitale løsninger til vores kunder og i samarbejde med vores kunder. Det seneste år har vi blandt andet gjort det muligt for vores kunder at bruge selvbetjening og digitale guides på endnu flere områder.

Husk, at du kan følge os på både Facebook, LinkedIn og Twitter, hvor du kan få gode råd om og blive opdateret på emner som pension, opsparing, investering, sundhed og livskvalitet.